Atsakymą į Jūsų skundą kredito unija visada stengsis pateikti kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 15 darbo dienų. Išskirtinais atvejais, kai skundai yra itin sudėtingi ir reikalauja informacijos patikslinimo iš trečiųjų šalių bei daugiau laiko situacijai išnagrinėti – kredito unija atsakymą Jums pateiks per 35 darbo dienas.
Jei gavus kredito unijos atsakymą apie išnagrinėtą skundą, susijusį su finansinėmis paslaugomis, jaučiate, kad šis neatliepia Jūsų lūkesčių – turite teisę jį perduoti Lietuvos bankui per vienerius metus nuo tada, kai skundą pateikėte savo kredito unijai.
Lietuvos banko kontaktai: Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius, interneto svetainė www.lb.lt arba skundą galite pateikti Lietuvos banko elektroninėje finansinių paslaugų vartojimo ginčų nagrinėjimo sistemoje čia.
Tokiu atveju Lietuvos bankas veiks kaip neteisminė ginčų sprendimo institucija, nagrinėjanti vartotojų ir finansinių paslaugų teikėjų ginčus. Jei nusprendėte kreiptis į Lietuvos banką kaip į ginčų neteisminio sprendimo instituciją, maloniai prašome savo skundą kredito unijai pateikti per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojote apie galimą savo teisių ar teisėtų interesų, kylančių iš sutarties su kredito unija, pažeidimą.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad prieš kreipdamiesi į Lietuvos banką dėl ginčo sprendimo, pirmiausia jį turėtumėte raštu pateikti savo kredito unijai.
Dėl skundų, kilusių ne dėl finansinių paslaugų teikimo, galite kreiptis į Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, interneto svetainė www.vvtat.lt.
Klausimais, kilusiais dėl asmens duomenų ir (ar) privatumo apsaugos, galite kreiptis į kredito unijos duomenų apsaugos pareigūną el. paštu pareigunas@lku.lt. Jei klausimo sprendimas Jūsų netenkina, rekomenduojame kreiptis į Valstybinė duomenų apsaugos inspekciją: L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, interneto svetainė www.vdai.lrv.lt.
Savo pažeistas teises turite teisę ginti ir teisme, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.