Mobilioji programėlė

Naudodamiesi mobiliąja programėle, Vilniaus kredito unijos nariai gali atlikti kasdienes finansines operacijas dar patogiau – vos keliais mygtukų paspaudimais.

Kodėl verta naudotis mobiliąja programėle?

Greita

Mokėjimus galite atlikti nuotoliniu būdu – mobiliuoju telefonu ar kompiuteriu.

Patogu

Visa informacija apie turimas mokėjimo sąskaitas – vienoje vietoje.

Paprasta

Programėlė sukurta pagal šiandienos vartotojų poreikius.

Saugu

Visos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

Prisijunkite prie programėlės jau pamėgtomis prisijungimo priemonėmis – vienkartiniu saugos kodu, siunčiamu trumpąja SMS žinute, mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Jei įmanoma, nustatykite prisijungimą biometriniais duomenimis (piršto atspaudu ar veido atvaizdu) ir prie programėlės prisijunkite dar paprasčiau.

Stebėkite visas savo mokėjimo sąskaitas, jų likučius ir išrašus už ne ilgesnį nei 90 dienų laikotarpį.

Gaukite nemokamus pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas.

Atlikite mokėjimus tarp savo sąskaitų, į kitas finansų įstaigas, paprastai kartokite jau atliktus mokėjimus arba atsakykite į gautus mokėjimus.

Peržiūrėkite paskutinius atliktus mokėjimus.

Matykite savo kredito unijos rekvizitus, prireikus – susisiekite su kredito unija tiesiai iš mobiliosios programėlės.

Teikiamos finansinės operacijos

Kaip pradėti naudotis

mobiliąja programėle?

1

Parsisiųskite programėlę į savo mobilųjį telefoną

Tai galite padaryti naudodamiesi App Store arba Google Play Store.

2

Prisiregistruokite

Registruokitės su savo „i-Unija“ naudotojo kodu ir pasirinkta prisijungimo priemone: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“.

3

Susipažinkite su programėlės taisyklėmis

Atidžiai perskaitykite ir patvirtinkite, kad susipažinote su mobiliosios programėlės bendosiomis naudojimo sąlygomis.

4

Naudokitės paslaugomis

Naudokitės visais mobiliosios programėlės privalumais!

Dažniausiai užduodami
klausimai

Ko reikia norint naudoti mobiliąją programėlę?

Mobilaus telefono ar planšetinio kompiuterio su „Android“ (bent 7.0 ir naujesnės versijos) arba „iOS“ (bent 13 ir naujesnės versijos) operacine sistema, interneto ryšio ir su kredito unija sudarytos elektroninių paslaugų sutarties, kurios naudotojo kodas nebūtų užblokuotas.

Kokiomis priemonėmis galima prisijungti prie mobiliosios programėlės?

Prisijungimui prie mobiliosios programėlės galite naudoti mobilųjį elektroninį parašą, kvalifikuotą „Smart-ID“ paskyrą arba, po registracijos taip pasirinkus, biometrinius duomenis – piršto atspaudą ar veido atvaizdą.

Kokiomis priemonėmis galima tvirtinti mokėjimus mobiliąja programėle?

Mokėjimų tarp savo sąskaitų tvirtinti nereikia, o mokėjimus į kitos finansų įstaigos sąskaitą galite patvirtinti mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Susiduriu su mobiliosios programėlės sutrikimais, ką daryti?

Susisiekite su Vilniaus kredito unija per mobiliąją programėlę.

Prisijunkite prie mobiliosios programėlės ir meniu punkte „Kontaktai“ pasirinkite skiltį „Parašykite“.

Būsite nukreipti į savo el. pašto dėžutę, kurioje galėsite pateikti visą informaciją apie mobilios programėlės sutrikimus.