Pranešimas apie kliento duomenų atnaujinimą

Gerb. Kliente,

vadovaujantis LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu, Lietuvos finansų įstaigos, įskaitant ir kredito unijas, klientų atžvilgiu įgyvendina principą „Pažink savo klientą“. Todėl reguliariai atnaujiname informaciją apie savo klientus ir jų vykdomą veiklą. Daugiau informacijos apie būtinybę periodiškai atnaujinti duomenis galite rasti LKU kredito unijų grupės interneto svetainėje, pinigų plovimo prevencijos skiltyje.

Informuojame, kad atėjo laikas atnaujinti Jūsų Fizinio asmens anketą, todėl prašome tai padaryti ne vėliau kaip iki 2022-12-30.

Fizinio asmens anketą atnaujinti galite dviem būdais:

  • naudodami el. bankininkystę „i-Unija“;
  • fiziškai atvykę į Vilniaus kredito uniją (toliau – Kredito unija). Su savimi būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Informuojame, kad Kredito unijai nepateikus prašomos informacijos, Kredito unija pasilieka teisę Jums nebeteikti mokėjimo paslaugų. Vadinasi, po nurodytos datos gali būti apribotos Jūsų galimybės naudotis mokėjimo sąskaita, elektronine bankininkyste, gali būti stabdomos arba nevykdomos ir piniginės operacijos ar sandoriai. Taip pat informuojame, kad Kredito unija, negavusi informacijos (arba prašomų duomenų), gali su Jumis nutraukti dalykinius santykius.

Dėkojame už Jūsų supratimą ir bendradarbiavimą.

Jei kiltų klausimų dėl laiške nurodytos informacijos, maloniai prašome kreiptis žemiau nurodytais kontaktais.

El. paštu: info@vku.lt arba telefonu 8 700 77797.

Pagarbiai,
Vilniaus kredito unija