Kredito unija nuo rugsėjo 13 d. klientus aptarnaus pagal LR Vyriausybės nutarimus

Informuojame, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimti ribojimai galimybių paso neturintiems asmenims kredito unijų paslaugų teikimui didesnės įtakos neturės, tačiau tam tikri pakeitimai organizuojant Vilniaus kredito unijos klientų aptarnavimo procesą bus įgyvendinti.

Vadovaujantis minėtu nutarimu, Vilniaus kredito unijos klientams, neturintiems galimybių paso, klientų aptarnavimo vietoje galės būti teikiamos paslaugos, trunkančios ne ilgiau nei 15 min. Įprastai tiek laiko turėtų pakakti sutvarkyti svarbiausius finansinius klausimus. Kredito unijos specialistai, teikdami paslaugas, kurių trukmė ilgesnė nei 15 min., turės teisę įsitikinti, ar klientas turi galimybių pasą.

Vilniaus kredito unijos klientų aptarnavimo vietoje bus dirbama užtikrinant asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi, kitų visuomenės sveikatos saugos, higienos ir susijusių reikalavimų vykdymą.

Finansinės paslaugos – ir nuotoliniu būdu

Nors LKU grupės kredito unijos dirbs įprasta tvarka, tačiau palaikydamos prevencines priemones ir saugodamos savo darbuotojų bei narių sveikatą primena apie galimybes finansinius reikalus tvarkyti ir nuotoliniu būdu.

  • Norėdami gauti kreditą, užpildykite paraišką interneto svetainėje www.vku.lt. Ją užpildę, gausite kredito unijos pasiūlymą, o su jumis susisiekęs atsakingas darbuotojas suteiks detalesnę konsultaciją.
  • Tapti kredito unijos nariu galite ir nuotoliniu būdu – daugiau informacijos, kaip tai padaryti, rasite čia.
  • Atlikite mokėjimus, atsiskaitykite už prekes ir kitas paslaugas, sudarykite indėlio sutartį, įkelkite ir kredito unijai pateikite dokumentus per savo el. bankininkystės „i-Unija“ paskyrą.

Kilus klausimams, susisiekite su Vilniaus kredito unija tel. nr. 8 700 77797, el. p. info@vku.lt arba atvykite į kredito unijos klientų aptarnavimo vietą.

Kviečiame būti atsakingais ir tokiu būdu apsaugoti save bei savo artimuosius!